Dec 31, 2012

Dashing trough the snow...




     Od svih dana u godini ja možda najviše volim 1. januar. Ne veče koje prethodi, ponoć, doček, ljubljenje i vatromet...već baš prvi! Dan mi uvek počne Bečkim koncertom, koji sa šoljicom kafe, ušuškana, pospana, odgledam ispred tv-a. Ako napolju pada sneg, osećaj je potpun i savršen! 1.januara se uvek okupljamo na porodičnom ručku. Čašica aperitiva prethodi otvarnju poklona, ali je moja sestra i ja često preskočimo jer „mora da smo sinoć pokvarile stomak od neke ruske salate.“ ;P Onda slede rolat sa spanaćem, supa sa domaćom vegetom, piletina, krompirići...a za one koji posle svega još uvek mogu da dišu, i kolači. Volim taj mir prvog dana Nove godine i gotovo prazne ulice. Mislim da na reprizu dočeka nikada nisam išla. Dobar filmski program, ćebence, čaj i neko uz koga se možete stisnuti, meni su idealni za završetak ovako savršenog dana.
     Mir koji stiže posle dočeka daje lepu podlogu za razmišljanje. Setim se nekih ljudi koji mi mnogo nedostaju, mirisa stana kada je moja baka u njemu pravila kolače i pokušavam da prizovem ukus istih, jer ih niko nikada neće praviti kao ona. Rastužim se na momenat, ali ubrzo shvatim da sam zbog svih njih i načina na koji su uticali na mene, ja sada mnogo bolji čovek. A onda obećam sebi da ću u narednoj godini pokušati da budem još bolji!
     Mislim da je ključ u tome da sa promenama krenemo od sebe. Druge možemo menjati samo našim dobrim primerom. Zato...obećajte i vi sebi nešto slično u ponoć. Volite se više, svađajte manje, uživajte u dobrom vinu i dobroj muzici, krenite na neki strani jezik/ ples/ fotografiju/ sport, reciklirajte, koristite platnene kese i čuvajte prijatelje, ali ne preko gtalka i FB-a.

Sve najlepše u Novoj 2013. godini želi Vam 

NeckLESS is MORE!!!


 

1 comment:

  1. svaka čast za napisasno,ovo zadnje potpisujem. sve najbolje ti zlim u novoj 2013!

    ReplyDelete