Dec 25, 2012

For it is in giving that we receive



     Došao je i taj 25.12, a ja nisam mogla duže da čekam, pa sam već oko ponoći odlučila da izrandomiziram vaša imena i vidim ko je srećni dobitnik! Pre nego što objavim ime pobednika, želim prvo svima da se zahvalim na učestvovanju. Ovakvih igrica će biti još, tako da...stay tuned ;) Mnogi od vas su mi se žalili da je bilo nekih problema sa registracijom. To zaista nije bilo do mene... ali da uložen trud i svi bezuspešni pokušaji ne bi bili uzalud, ja sam odlučila da svi  koji ste komentarisali post uđete u igru. U List randomiser sam prebacila vaša imena ili mailove, a Randomizer je odlučio sledeće: 


Ovako sam vas poređala...

A ovako je odabrana pobednica!

      
     Milani Mijatov čestitam, a ostalima želim puno sreće u nekoj narednoj igri. Obećavam da će ih biti! ;)))

2 comments: