Dec 12, 2012

Iδέα



     Najbolje ideje, po meni, su one koje su vrlo lako mogle biti baš vaše...ali se neko, eto, ipak pre vas toga setio. Iz tog razloga sam i najponosnija na svoje radove koje sadrže to „nešto“, što iz vaših lica shvatim da već odavno tražite, mada toga možda niste bili ni svesni. Pored Kume i Kuma, koje sam ovde već pominjala, Cuclodrž je jedan od često hvaljenih, like-ovanih, kupovanih i „prepoznavanih“ radova, koji sada već mnogo klinaca i klinceza nosi kao jedan od svojih prvih modnih detalja. Nisam ja izmislila ovo „čudo od tehnike“ :P, već sam ga samo nazvala pravim (jedinim logičnim) imenom, uz koje često stoji i ime njegovih novih malih vlasnika. Ovo je post posvećen njemu... Cuclodržu! ;)


 


2 comments:

  1. super je.svaka čast,imas veliki talenat a to prepoznaju i najmanji

    ReplyDelete