Dec 17, 2012

Novogodišnji giveaway




     Bliže nam se praznici, upadamo u opštu euforiju kupovine i poklanjanja, pa je i NeckLESS is MORE odlučio da vas obraduje nečim iz svog repertoara. U pitanju je asimetrična ogrlica sa ručno oslikanim medaljonom, u kombinaciji sa lančićima, satenom, čipkom, perlama... idealna dopuna za možda baš vaš novogodišnji outfit ;)

     Ono što je potrebno da uradite kako biste učestvovali u ovoj igri i dobili mogućnost da osvojite poklon, je sledeće:

     1.      Registrujte se kao čitalac ovog bloga, klikom na „Pridruži se ovom sajtu“      
     2.      Ostavite komentar ispod ovog posta sa vašim imenom i e-mail adresom
  
Mogućnost učestvovanja imaju ljudi iz Srbije, ali i iz zemalja u regionu (Crna Gora, Hrvatska, BiH, Slovenija, Mađarska i dr.)

    
     Giveaway je otvoren do 25.12.2012, kada će random.org izabrati pobednika.

     SREĆNOOO!!!





39 comments:

  1. Ja ću da se izuzmem od poklona, pošto mi ionako ide rodjendan :D, ali morala sam da kažem... Divan poklon :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misliš, kao, dobićeš nešto slično od mene?!? Odakle ti ta ideja? ;P ;)

      Delete
  2. ja se u potpunosti slazem sa drugaricom Vesnom :-) i sigurna sam da ce dobitnik - ca ovog poklona u potpunosti uzivati u njemu i biti primecen - a! Prelep komad nakita :-)

    ReplyDelete
  3. Divan poklon i divan gest sa tvoje strane da organizuješ ovako nešto. Ogrlica je predivna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tina, ako ti učestvuješ, drži se propozicija konkursa! Mail i ime u komentar, molim! ;) ;P

      Delete
  4. prekrasna ogrlica!
    mail: pinkyroses77@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Divna ogrlica, imam drugare vrapcice u dvoristu :))
    bjanka13@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Potrebno je još da "pratite" blog i napišete ime, kako biste učestvovali u igri.

      Delete
  6. Tatijana Ardeljan
    ardeljant@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Kazu da je lepota u simetriji,eto,ova ogrlica je dokaz da izuzetak potvrdjuje pravilo,ne znaju ni ti naucnici bas sve! prelepa je i boja i materijali i sve,vrapcic pogotovo!
    mrnovisad@yahoo.com
    Marina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Symmetry is the basis on which asymmetry can be built." ;)
      Potrebno je još da "pratite" blog kako biste učestvovali u igri.

      Delete
    2. evo,pratim,imala sam malih problema sa netom,mislim da je sada sve u redu :)
      ogrlica je i dalje prelepa :)
      svaka cast na kreativnosti i za nju i za sve ostalo! pozdrav!

      Delete
    3. Hmh...ne znam u čemu je problem, puno ljudi mi se žali da ne mogu da se registruju i ostave komentar :( Nema vas i dalje među članovima. Možda ste podesili da ne pratite blog "javno"?

      Delete
    4. pokusala sam opet da podesim,sve ispocetka,znate kako kazu-treca sreca! ako ni ovog puta ne uspe,ne znam sta da radim,izgleda da me ta sreca ipak nece :( :( :(

      Delete
    5. Ja bih rekla da je ovog puta uspelo, ako ste vi "marina". ;)

      Delete
    6. jeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)
      jesam! eto,sad ima nade i za mene :)

      Delete
    7. i sad kad sam se vec raspisala samo jos da dodam,ako ovaj vrapcic bude udomljen kod mene videce sveta i videce ga svet :)

      Delete
  8. Ivouna, odlična 5+ :]
    Priključujem se nagradnoj igri!

    Jana Dimitrijević
    janchyzla@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) Jano, drž' se propozicija! Moraš pratiti blog... Ucena, znam, al tako piše :P

      Delete
  9. Izvinjavam se organizatorki ove akcije :), evo poštujem propozicije. Opet ću da hvalim ogrlicu i dodajem sve potrebne informacije :)
    kristinacm82@gmail.com
    Kristina Ćulibrk Medić

    ReplyDelete
  10. Moram ti reci da si odlicno pohvatala te marketinske fore :-)
    Samo napred :-)
    p.s. Ogrlica je zaista lepa ;-)

    ReplyDelete
  11. Marina Zubcevic
    trsha1988@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Ajme, predobra je ogrlica!!! <3 it!

    Lucija Šimić
    lucija.simic@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Da priznas od koga si maznula ideju o giveaway-u, od Zorane ili Milanceta? :P :D
    vedranas2002@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrtva trka, oboje su ostavili pečat...

      Delete
  14. Ideja je fantastična,a ogrlica je divna! nekome ćeš ulepšati praznike i ziiimuuu :)

    ReplyDelete
  15. tatjanabozin@gmail.com :) pravila su pravila :)

    ReplyDelete
  16. Helou, helou, vidimo li se? :)

    Jao, što bih ja volela da ugrejem tog vrapca u ovim zimskim danima i da mu pružim utočište ušuškavanjem u moj džemper :)

    mirjana.k.devic@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Wooooow, sve što uradiš je fantastično i jedinstveno. Ponosna sam vlasnica par komada tvog nakita. A ovo bih volela za moju princezu, koja i nosi inače tvoje stvarčice. Pozdrav iz ubotice od Jovane i mame

    olgicabuljovcic@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. Evo da se i ja priključim, mada baš nemam sreće u nagradim igrama ;)
    Ogrlica je super! :)

    gaga.nenadic@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Tamara Ugarković12/19/12, 6:34 PM

    Hoću svoj deo, nećete da me prevarite! :D

    tamara89lp@yahoo.com

    ReplyDelete
  20. Pozdrav! Hvala za ovu nagradnu igru. Aleksandra alek.micic@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Emilija Zivkovic
    emicapiperita@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Emilija, ovaj giveaway je, nazalost, proslogodisnji.

      Delete