Dec 21, 2012

Postapkaliptični post



     Ne bi me čudilo da nas je danas strefio i taj SMAK, s obzirom da sam ja sela da radim, s namerom da napravim jedan komad nakita samo za sebe! To se ne dešava često. Ne mogu da se setim, ustvari, kada se poslednji put desilo. I da li je...ikada? Hmh... 

     Razlog je, najčešće, nedostatak vremena, činjenica da su moje prvobitne zamisli obično dijametralno suprotne od onoga što na kraju ispadne i to što mi se nebrojeno puta desilo da se nekom svidi ono što trenutno nosim na sebi, pa mi isto na licu mesta i oduzme :P Naravno, uz moju dozvolu ;)

     Ako ste kreativac, sigurno ste se milion puta susreli sa izjavama tipa: „mah, lako je tebi, ti sve što zamisliš možeš sebi da napraviš“, „barem ne moraš da kupuješ nakit (odeću/tašne...)“, „sigurno imaš goooomilu nakita“ i sl. Realnost je, naravno, često drugačija od onoga kako se posmatračima sa strane čini. Vremena je uvek premalo, rokovi su uvek prekratki, a minuti preostali za nas same uvek pogodni da postanu minuti za nekog ili nešto drugo, što je trenutno „važnije“. Jedno je, doduše, tačno. Ja imam GOMILU nakita! Često kupujem i vrlo rado nosim nakit i drugih kreativaca. Ne vodim se time da bih neki komad ja možda „lako“ napravila i sama (s tom sam se izjavom sretala češće nego što možete zamisliti), jer poštujem autorski pečat, uložen trud, rad i ideju.

     Ovu ideju imam već neko vreme, prigodan citat sam pronašla...realizacijom sam zadovoljna, a koliko će se zadržati na mom vratu pokazaće vreme ;)


No comments:

Post a Comment