Feb 11, 2013

L'Amour



     Bliži nam se i taj čuveni 14. februar... Možemo ga mi nazivati po Trifunu ili po Valentinu, možemo ga slaviti ili ne, radovati mu se ili ne, ali ga teško možemo ignorisati. U SAD-u on je drugi po „veličini“ praznik posle Božića. To potvrđuje činjenica da su, prethodne godine, Amerikanci na ovaj dan potrošili sumu od vrtoglavih 17,6 milijardi dolara! U ostalim delovima sveta cifre i „groznica“ su za nijansu manji. A kod nas? Hmh... Meni deluje da interesovanje za Valentina počne da opada od 18. godine života, kad počnemo legalno da pijemo! ;P Tj, mi smo toliko tolerantan narod da poštujemo oba sveca, a Trifuna volimo i da zalijemo! ;) 

     Za razliku od one božićne potrošačke manije, koju jakooo volim, manija Dana zaljubjenih mi nikada nije legla. Božić je sav u toplim bojama, miriše na kuvano vino, narandžu, cimet i medenjake... i crvena boja mu je, nekako, zagasitija. Dan zaljubljenih je sav u srcima, medama i sintetici, vašarsko crvenoj i pink... miriše mi na kineske prodavnice i plitku simboliku. Više nam znači dok smo mlađi, a najviše nam se slavi kad nemamo s kim... 

     Činjenica je da ljubav i pažnju treba da pružamo čitave godine, a ne samo u tim, za to određenim, danima. Činjenica je i da većinu mrzi da ulaže trud, pokreće inicijativu, čak i razmisli koji bi to drugi dani mogli biti, a još manje da za iste smisli neku konkretnu akciju. Da pažnju možemo da poklanjamo i šaljemo kurirskom službom, prodavanijeg artikla ne bi bilo. Ja...izrađujem nakit. Nakit se prodaje na Dan zaljubljenih. Broš ili komad nakita sa natpisom „pažnja“ sumnjam da bi imali dobar odjek. Nepravedno, sve sa natpisom „ljubav“ na ovaj dan ide kao alva. Roze boju tolerišem u retko kojoj nijansi. Predozirali su me od 0 do 6. godine života i razvila sam neizlečivu netrepeljivost. Simbol onog klasičnog, simetričnog srca, tolerišem još manje. Ne volim ni karanfile, ni muškatle, ali tu ću priču ostaviti za 8. mart ;) Ograničenih nijansi boja i simbola, nakit namenjen ovom prazniku je bio PRAVI izazov. Srcad sam izbušila, ne strelom nego iglom...jer realno, ko u današnje vreme ima srce bez i jednog oštećenja? Možda nisu simetrična, ali su poruke na njima jasne. A bicikl? Hmh... Na podsvesnom nivou je to, u protekloj godini, možda bila moja asocijacija na ljubav...a toga sam tek dok ovo pišem postala svesna ;D Podsvest je čudo...


"The heart has reasons which the reason cannot understand."
“Love isn't finding a perfect person. It's seeing an imperfect person perfectly.”
“The logic of the heart is absurd”




     Uz sav uložen trud da na dan, koji baš i ne slavim, imam zanimljivu ponudu za one koji ga slave...puno će mi veće zadovoljstvo doneti neka lična porudžbina, za nekog lično, sa vrlo ličnom posvetom i vašom idejom...pod uslovom da nije u pitanju simetrično, bucmasto pink srce na kome piše „love“. ;P
  




2 comments:

  1. Ja mislim da bi nama mnogo bolje legao Saint Patrick's Day ;P

    ReplyDelete
  2. Ja se u potpunosti slažem!!! Još da nam je dostupan neki lep izbor kvalitetnih irskih piva...;)

    ReplyDelete