Feb 3, 2013

Say cheese!



     Fotografijom se zanimam već izvesno vreme, ali samo onako... amaterski. Kada mi je uplaćen novac od jedne nagrade, ja sam odlučila da ga uložim u DSLR aparat. Novac bi se svakako skrckao na sitnice, a na ovaj način em mi ostaje uspomena, em se to zaista računa kao ulaganje, a ne samo nepotreban trošak. Jednom ovakvom investicijom ulažete u mogućnost lepšeg zapisivanja vaših doživljaja i uspomene, na kojoj ćete sami sebi kroz nekoliko godina sigurno biti zahvalni. S druge strane, ni razmišljanje o podizanju svega na neki viši i profesionalniji nivo, nije mi delovala nerealno. No, o tom-po tom.

     EdOn radionice sam otkrila ovo leto, kada su za vreme Exita organizovali besplatan kurs fotografije. Sastojao se od samo nekoliko časova, ali je to bilo sasvim dovoljno da me zainteresuju da im se priključim na jesen. Osim dva kursa fotografije (početnog i naprednog) u ponudi imaju i grafički dizajn, strip i ilustracije, engleski jezik, komponovanje muzike i ko zna šta još... EdOn je savremena interaktivna škola, sa potpuno opuštenim, neobaveznim (ali ne i neozbiljnim) pristupom, koji je meni mnogo više odgovarao od našeg klasičnog školskog držanja nastave. U svakom slučaju, PREPORUČUJEM!!!





     Ovo su fotke sa izložbe, organizovane povodom završetka kursa, na kojoj smo se divno proveli. A sada, kao zvanični nosilac diplome prvog EdOn stepena, daću sebi za pravo da vam u nekom od narednih postova pišem malo i o fotografiji ;P

No comments:

Post a Comment