Mar 10, 2013

Cat vs. dog person



     Ne mislim da ljude možemo baš striktno podeliti na „cat“ i „dog persons“, jer se životinje ili vole ili ne vole. Oni koji ih ne vole imaju puno većih problema u životu od toga da se opredele za jednu od ove dve skupine. Ja ih volim, pa ću onda sebi dati za pravo da se deklarišem ;P Moram priznati da se sa psima mnogo bolje razumem. Sa mačkama mogu samo dok su male. Kasnije sve one (čast izuzecima) počinju čudno da me gledaju ;P Ne znam šta mi misle, a takvih se i ljudi plašim, pa kako ne bih i životinja. 


...a možda sam ipak fish person ;P





     Ipak, mačke su se nesumnjivo pokazale kao najbolji modeli u životinjskom svetu, bilo fotografski ili slikarski. Zato ne čudi da su minđuše sa macama ne jedan od najprodavanijih, već ubedljivo najprodavaniji komad mog nakita do sada. Višegodišnji pokušaji moje sestre, da postigne da njen mačor i ja nađemo zajednički jezik, u kombinaciji sa tim koliko mi je puta taj motiv prošao kroz ruku i izašao ispod olovke, mora učiniti nešto po pitanju poboljšanja naših odnosa i međusobnog razumevanja ;)) Evo, ja sam za!


 

8 comments:

  1. Kojim god strelicama da krenem, na kraju završim kao cat person :D...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja za sad znam da nisam fish, turtle, rabbit ni fikus-person.
      Sad imam kuhinjskog pauka Živorada...videćemo kako će ići s njim. ;))

      Delete
  2. Moram priznati da ni ja nisam fish person. Mada se stvarno trudim da ih održim u životu :D. A pauci...neka hvala :D.

    ReplyDelete
  3. Mrvica tebe voli, na svoj... hmmm... poseban nacin ;) Shvatices ti to kad-tad :D

    ReplyDelete
  4. Ako bude plaćao deo stanarine, izdržaću i pauka, ali ovako, dodje, napravi kuću kod tebe, ne plaća režije, šeta se go po celom stanu...e pa ne može :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Živorad je samo ispod prozora u kuhinji...eventualno prošeta do plafona. Pravi mi društvo dok ujutro spremam kafu, ne prlja, ne traži od mene hranu, izdataka dodatnih nemam - ma idealan ljubimac. On mene ne dira, a ja pri pajanju zaobiđem njegovu mrežu. Tolerancija i idila! ;)

      Delete
    2. Ne buni se čak ni što sam mu nadenula tako ružno ime. ;)))

      Delete