May 9, 2013

System recovery




     Smatraju me ljudi kreativnom osobom, ali ne baš u svim segmentima života. S kuhinjom, npr, nikad baš nisam bila na ti. Za prvi maj imam jedno zaduženje – pečurke, ali sadržaj koji u njih stavljam (slaninicu, recimo) neko drugi iseče, da ja ne bih isekla prste. Ne obeshrabri mene ni to što se s mojim palačinkama može igrati frizbi. A ne! Moje vreme tek dolazi... Sigurna sam u to! Samo još nisam imala dobru motivaciju da se tim stvarima posvetim u potpunosti. ;)

     Odlučih da krenem s nečim jednostavnim. Ne jaje na oko-jednostavnim (to zna i da ne uspe)...nego nečim još jednostavnijim :P Stignete kući s posla oko 5-6pm, bacite stvari na gomilu, ispružite se na krevet i nije vam do života. E, da bih ja moju mene vratila u život, odlučih da svako veče pripremam nešto čemu ću se sutra, posle ubistvenog dana, jako obradovati. Sipam ovaj recovery napitak u neku fancy čašu, sednem na terasu, ispružim noge i za 20 min sam spremna za nove, ali ovog puta ne baš radne, pobede! ;)

Limunnnana (hvala koleginici za ideju i Tini za nanu :)
-čaj od nane
-listići nane
-sok od limuna
-voda
-šećer 

Limunjaga ;P
-sok od limuna
-listići nane
-jagode
-šećer
-voda
(ostaviti u frižideru da prenoći)

Cheers!
Kafa u ledu je trebala da posluži samo kao dekoracija, ali nije loše ni kad se na kraju izgricka ;)



10 comments:

  1. jesu ovo stvarno tvojih ruku dela ili slike sa neta? :) a nanu gajiš na terasi ili kako?

    ReplyDelete
  2. Jao Vedrana,sumnjaš u mene?! Da nisu moje potpisala bih autora. Dosta od mene što sam krenula da "kuvam" limunadu. S biljkama će, bojim se, ići malo teže ;P Ovu sam donela iz Bačke Topole...ostalo od Mojita ;)

    ReplyDelete
  3. Kad ces me zvati da probam aaa? Mislila si da cu samo da gledam, e pa necu ! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sad nismo pričale 2h, mogle smo kod mene limunanu popiti i do grada otići :( Samo se na decu vadite... :P

      Delete
  4. E mogle smo, kad bi tvoj stan trpeo malu decu ;-)

    ReplyDelete
  5. Aaaaaaaaaaa, pa ovo mora da se proba ;D

    ReplyDelete
  6. Jako je dobro!!! Baš imam nane divljakuše!
    Ako ti je za utehu, ja sam počela da se interesujem za kuvanje tek pre par godina. Do tada sam bila zainteresovana samo za jedenje:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači, ima još nade za mene! ;))

      Delete