Aug 14, 2013

Vežite se, polećemo!



     Do sada ste, iz mojih tekstova, možda već mogli da primetite da ja mnooogo volim da putujem! Bilo da je to neka radoznalost sa kojom se rodite, stvar vaspitanja ili lepa navika koju usput pokupite, pa onda sami nastavite da je negujete - odgovorno tvrdim da ništa ne širi vidike, ne puni baterije i ne oplemenjuje vam dušu kao upoznavanje novih predela, gradova i kultura. Ja sam možda imala sreću, jer sam rasla u porodici gde je putovanje bilo prioritet i dolazilo je uvek ispred ulaganja u stan, dotrajali nameštaj, pokućstvo i sl. Mnogo pre interneta, bookinga i googla, mi smo pakovali stvari u auto i na blef odlazili u inostranstvo na more ili na skijanje, za mnogo manje novca nego što bi nas tada izašlo letovanje u Crnoj Gori ili zimovanje na Kopaoniku. Tome je, doduše, prethodilo beskrajno čekanje u redovima ispred ambasada, ali ni čekanje ne pada teško kada imate jasan cilj.
     Navike i apetiti su mi se, ipak, vremenom promenili. Mesto me sve manje drži, a potreba za istraživanjem i traženjem dobrih kadrova, koje ću kasnije obraditi, poslagati i preimenovati u uspomene, je sve veća. Nekada je „more“ za mene značilo plivanje, plažu, knjigu i dobro društvo...dok mi sada taj opušteni odmor ne prija duže od 3 dana. Trudim se da se da što bolje ispunim dane i što više obiđem za vreme koje imam, pa tako odmor od 6 dana sadržajno učinim bar duplo dužim, a obezbedim i gomilu utisaka koji će me u narednom periodu spašavati od poneke sive svakodnevice.
     Plan mi je ovog leta bio Maribor. Odluka o Dalmaciji je pala nekih nedelju dana pred sam put, karta je promenjena, a rutu dalje su nam oblikovali redovi voznje, prevoznici, trenutni osećaji, dogovori, pa čak i sećanja. Mislim da ću priču krenuti s kraja. Neko mesto će biti putopisno obrađeno, na neko ću vas uputiti zbog dobrih prodavnica repromaterijala za nakit, a nekom ću pristupiti i vrlo lično (tek da unapred upozorim ;P) Dakle, prvo poslednja stanica – Maribor!

No comments:

Post a Comment